Odnośniki
Przejdź do: www.radomin.pl
Treść strony
Godziny pracy Urzędu Gminy
URZĄD GMINY W RADOMINIE
czynny od poniedziałku do piątku
w godzinach:
7.30 – 15.30
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-04-03 15:04
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2019-04-03 15:09
Skargi i Wnioski
WÓJT GMINY
PRZYJMUJE INTERESANTÓW
W SPRAWACH
SKARG I WNIOSKÓW
W KAŻDY WTOREK W GODZINACH
OD 10:00 DO 13:00
POZOSTALI PRACOWNICY URZĘDU GMINY
PRZYJMUJĄ INTERESANTÓW
W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW
CODZIENNIE W DNIACH I GODZINACH PRACY URZĘDU
PRZEWODNICZĄCY RADY GMINY
PRZYJMUJE INTERESANTÓW
W SPRAWACH
SKARG I WNIOSKÓW
W CELU UMÓWIENIA SIĘ NA SPOTKANIE
PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY
NR TELEFONU:
533 308 749
56 683 75 22
W KAŻDY WTOREK W GODZINACH
OD 11:30 DO 13:30
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2013-03-28 12:53
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2021-01-13 12:16
Nabór na rachmistrzów spisowych
Informuję, że Dyrektor CBS (w porozumieniu z Generalnym Komisarzem Spisowym) podjął decyzję o przedłużeniu terminu naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych do NSP 2021 do 16 lutego 2021 r.
Pan Piotr Wolski - Gminny Komisarz Spisowy w Radominie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych, którzy będą wykonywać prace spisowe w ramach Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań (NSP) 2021 na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r.
NSP 2021odbędzie się w terminie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. (po wejściu w życie drugiej nowelizacji ustawy o NSP 2021w terminie od 1 kwietnia 2021 r. do 30 września 2021 r.),według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.
Termin składania ofert: od 1 do 9 lutego 2021 r.
Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:
- mieć ukończone 18 lat,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
- posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacje ogólne:
- Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych są rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika urzędu gminy w Radominie. Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w systemie SER, otrzyma login do aplikacji e-learning, a na wskazany w ofercie adres e-mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do tej aplikacji.
- Na podany w ofercie adres e-mail będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.
- Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia dla rachmistrzów spisowych obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługuje się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
- Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim zostanie napisany test, w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.
- Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z dyrektorem urzędu statystycznego – jako zastępcą wojewódzkiego komisarza spisowego. Pozostali kandydaci, których liczba przekracza zapotrzebowanie w danej gminie, stanowić będą zasób rezerwowy.
- Kandydat ma prawo wglądu do swojego testu i uzyskanego wyniku – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników egzaminu testowego oraz żądania sprawdzenia przez WBS poprawności tego wyniku.
- Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego, zobowiązany jest do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:
- jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,
- format pliku – JPG,
- rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30mm, co odpowiada:
- przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272x354 pixeli,
- przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543x709 pixeli.
Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:
- przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych, w zależności od aktualnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu (interaktywną aplikację formularzową), które zostanie mu przekazane na podstawie protokołu przekazania stanowiącego załącznik do umowy zlecenia;
- zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej;
- przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie z powodu rezygnacji, zachorowań itp. lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.
Do złożenia oferty przez kandydata na rachmistrza spisowego można skorzystać z formularza „Formularz –oferta kandydata na rachmistrza spisowego do narodowego spisu powszechnego ludności i mieszkań w 2021 r.(druk do pobrania), zawierającego:
- dane osobowe i kontaktowe:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę urodzenia,
- adres zamieszkania,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- oświadczenie o:
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia,
- znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
- świadomości odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Składanie ofert:
- Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej (na skrzynkę e-mailową urzędu: ug@radomin.pl, platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
- w przypadku osobistego złożenia dokumentów w urzędzie lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu;
- w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail);
- w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym);
- w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
- Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Więcej informacji na temat spisu można znaleźć na stronie internetowej urzędu gminy oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Radominie – nr tel. 797 189 921 ,e-mail: sekretarz@radomin.pl
Gminny Komisarz Spisowy
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Podstawa prawna: art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz.U. z 2019 r. poz.1775, z późn. zm.).
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2021-01-29
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2021-01-29 08:16
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2021-02-10 10:41
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2021-02-01
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2021-02-01 09:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2021-02-01
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2021-02-01 09:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2021-02-01
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2021-02-01 09:52
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2021-02-01
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2021-02-01 09:49
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2021-02-01 09:52
Kontakty do pracowników Urzędu Gminy oraz GOPS-u w Radominie
Kontakty do pracowników Urzędu Gminy oraz GOPS-u w Radominie
W związku z czasową zmianą organizacji pracy Urzędu Gminy w Radominie oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej podajemy służbowe numery telefonów komórkowych oraz adresy e-mailowe do poszczególnych referatów. Mamy nadzieję, że dzięki temu Państwa sprawy będą przebiegać sprawniej i wygodniej. Przypominamy o wcześniejszym kontakcie z Urzędem Gminy w sprawie załatwienia pilnych spraw. Zalecamy czasowe wstrzymanie się ze sprawami, które można odłożyć.
URZĄD GMINY
(56) 683 75 22
Referat Organizacyjny
Sekretarz – Ewa Drawert, 797 189 921, e.drawert@radomin.pl
Obsługa organów gminy i sekretariatu – Katarzyna Szpejankowska, 533 308 749, k.szpejankowska@radomin.pl
Promocja gminy, archiwum zakładowe, sprawy OSP -
Informatyk, sprawy CEIDG – Łukasz Kubacki, 535432220, it@radomin.pl
Referat Finansów
Skarbnik Gminy – Wioletta Maria Agatowska, 533 308 764, skarbnik@radomin.pl
Płace, opłaty i rozliczenia- Agnieszka Jurkiewicz, 533 308 766, a.jurkiewicz@radomin.pl
Odpady komunalne (opłaty), sprawy finansowe i VAT – Lidia Wacławska, 533 308 762, l.waclawska@radomin.pl
Sprawy finansowe i wydatki budżetowe- Ewelina Dąbrowska, 730 012 224, e.dabrowska@radomin.pl
Wymiar podatków- Grażyna Mierzejewska, 730 012 753, g.mierzejewska@radomin.pl
Referat Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Zagospodarowania Przestrzennego
Kierownik Referatu – Monika Jarosz, 533 302 802, m.jarosz@radomin.pl
Zarządzanie kryzysowe i ochrona zdrowia, wycinka drzew, rozwiązywanie problemów alkoholowych -
Sprawy geodezji, dróg i gospodarki komunalnej- Łukasz Szyjkowski, 531 129 521, l.szyjkowski@radomin.pl
Zagospodarowanie przestrzenne – Marta Mórawska, m.morawska@radomin.pl
Referat Rolnictwa, Obronności i Zamówień Publicznych
Kierownika Referatu – Klaudia Lipińska-Kilińska, 533 770 537, k.lipinska@radomin.pl
Ochrona środowiska i zamówienia publiczne – Emilia Prądzyńska, 730 012 916, e.pradzynska@radomin.pl
Gospodarka komunalna (odpady) i sprawy obronności – Artur Czarnecki, 509 603 922, a.czarnecki@radomin.pl
Referat Oświaty
p.o. Kierownika Referatu – Agnieszka Sulińska, 730 012 745, a.sulinska@radomin.pl
Sprawy oświaty – Małgorzata Zwolińska, 730 012 586, m.zwolinska@radomin.pl
Urząd Stanu Cywilnego
Ewidencja ludności, dowody osobiste i USC – Krystyna Gutmańska, 533 308 742, k.gutmanska@radomin.pl
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMINIE
Świadczenia społeczne
Tel. 535 987 784
Pomoc społeczna
Tel. 533 308 763
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2020-03-15
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-03-15 10:50
- zmodyfikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychostatnia modyfikacja: 2020-09-04 09:43
Obwieszczenie (GD.ZUZ.5.4210.138.2020.MK)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-03-03 12:44
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-03-03 12:43
Obwieszczenie RIG.6733.2.9.2020.2021.MM
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-02-09 11:39
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2021-02-09
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-02-09 11:37
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2021-02-09 11:41
Podstawowa kwota dotacji na 2021 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-01-12 09:57
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-01-12 09:52
Obwieszczenie z dnia 11 stycznia 2021 r. o wydaniu postanowienia o zawieszeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2021-01-11 14:40
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2021-01-11 14:40
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2021-01-11
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2021-01-11 14:41
Obwieszczenie (RIG.6220.5.8.220.2021.MM)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-01-07 14:27
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2021-01-07 14:25
Obwieszczenie o wydanej decyzji GD.ZUZ.5.4210.363.2020.EF
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-12-14 12:53
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-12-14 12:42
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-12-14 12:51
Obwieszczenie w sprawie postępowania o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-11-25 14:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2020-11-25
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-11-25 14:51
Obwieszczenie GD.ZUZ.5.4210.363.2020.EF
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-11-06 15:04
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-11-06 15:02
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjna
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-10-30 13:18
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2020-10-30 13:18
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2020-10-30
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-10-30 13:15
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2020-10-30 13:17
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na 2020 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-30 11:04
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-30 11:03
Obwieszczenie (RIG.6220.6.7.2020.ŁSz) z dnia 23 października 2020 roku
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-23 20:18
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-23 20:15
Obwieszczenie (GD.ZUZ.5.4210.138.2020.MK)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-22 12:07
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-22 12:06
Obwieszczenie (RIG.6220.3.13.2020.ŁSz)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-22 12:02
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-10-22 14:42
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-22 11:56
Obwieszczenie (RIG.6733.1.8.2020.ŁSz)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-05 11:24
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-10-05 11:22
Obwieszczenie ŚG-III.7131.48.2020
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-09-29 10:41
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-09-29 10:39
Obwieszczenie (RIG.6220.6.1.2020.ŁSz)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-09-10 15:21
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-09-10 15:20
Obwieszczenie (RIG.6220.5.2.2020.ŁSz)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-09-09 14:31
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-09-09 14:40
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-09-09 14:29
Obwieszczenie Wójta Gminy Radomin w sprawie postępowania o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-08-27 14:26
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Szyjkowski, Referent ds. geodezji, dróg i gospodarki komunalnejdata wytworzenia: 2020-08-27
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-08-27 14:26
Rejestr Działalności Regulowanej w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-31 12:50
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-31 12:49
Obwieszczenie (RIG.6220.2.11.2020.ŁSz)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-18 09:49
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-08-18 09:50
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-18 09:48
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-08-18 09:50
Obwieszczenie - Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-07 14:21
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-07 14:19
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-08-07 14:19
Obwieszczenie (RIG.6220.3.11.2020.ŁSz)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-04 14:01
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-08-04 14:00
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-08-04 14:01
Informacje dot. opłat
Szanowni Państwo,
w związku ze zwiększonym zagrożeniem epidemiologicznym, informujemy o koniecznych ograniczeniach w pracy Urzędu Gminy Radomin.
W celu załatwienia spraw urzędowych prosimy o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 56 683 75 22 lub e-mailowy adres e-mail ug@radomin.pl, a także za pośrednictwem portalu E-PUAP www.epuap.gov.pl lub www.obywatel.gov.pl przy użyciu profilu zaufanego.
Ważna informacja dotycząca opłat
Płatności (np. podatki, opłaty za odpady komunalne lub za faktury) zalecamy dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej, a w przypadku braku takiej możliwości prosimy o samodzielne wypełnienie polecenia przelewu. Poniżej podajemy dane do przelewów.
Konto podatkowe:
Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pom., Oddział Radomin, nr konta: 89 9496 0008 0040 1416 2000 0002
Opłata za odbiór odpadów komunalnych:
Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pom., Oddział Radomin, nr konta: 45 9496 0008 0040 1416 2000 0018 (tytuł: opłata za odbiór odpadów komunalnych)
Pozostałe opłaty (np. czynsz, opłaty skarbowe itp.)
Bank Spółdzielczy w Kowalewie Pom., Oddział Radomin: 88 9496 0008 0040 1416 2000 0020
Wzór prawidłowego wypełnienia blankietu jest zamieszczony na drzwiach Urzędu Gminy.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2020-03-13
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-03-13 15:36
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-14 10:20
Informacja o zmianie taryfy
INFORMACJA
Samorządowy Zakład Budżetowy w Radominie informuje, że od dnia 11 czerwca 2020 roku wchodzą w życie nowe taryfy za wodę i ścieki. Taryfy zostały zatwierdzone Decyzją Nr GD.RET.070/2/D/2018.KR przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z siedzibą w Gdańsku.
Ceny taryf:
Okresy taryfy |
Rodzaje cen i taryf |
Cena netto za 1m3 Decyzja Dyrektora Wody Polskie |
Dopłata Gminy do 1 m3 |
Cena dla odbiorcy po uwzględnieniu dopłaty za 1 m3 |
11.06.2020 - 10.06.2021 |
- woda
- ścieki kanalizacja grawitacyjna
- ścieki kanalizacja ciśnieniowa - ścieki dowożone |
- 3,21 zł/ 1 m3
- 8,04 zł/ 1 m3
- 7,33 zł / 1 m3
- 10,67 zł/ 1 m3
|
-----------------
- 1,10 zł/ 1 m3
- 1,00 zł/ 1 m3 ------------------ |
- 3,21 zł/ 1 m3
–6,94 zł/ 1m3
- 6,33 zł/1m3 - 10,67 zł/ 1 m3 |
Kierownik
/-/ Mariola Milarska
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-07-08 08:29
Obwieszczenie (RIG.6220.3.19.2019.2020.MM)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-07-03 14:45
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-07-03 14:44
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-03 14:50
Obwieszczenie (RIG.6220.3.4.2020.MM)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-07-01 15:01
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-07-01 15:00
Obwieszczenie (RIG.6733.1.2.2020.MM)
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-06-29 14:36
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-06-29 14:33
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-06-29 14:34
Obwieszczenie
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-06-18 14:47
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-06-18 14:51
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-06-18 14:43
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-06-18 14:46
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na 2020 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-06-24 12:11
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-06-24 12:04
INFORMACJA
INFORMACJA
Samorządowy Zakład Budżetowy w Radominie informuje, że od dnia 11 czerwca 2020 roku wchodzą w życie nowe taryfy za wodę i ścieki. Taryfy zostały zatwierdzone Decyzją Nr GD.RET.070/2/D/2018.KR przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z siedzibą w Gdańsku.
Ceny taryf:
Okresy taryfy |
Rodzaje cen i taryf |
Cena netto za 1m3 Decyzja Dyrektora Wody Polskie |
Dopłata Gminy do 1 m3 |
Cena dla odbiorcy po uwzględnieniu dopłaty za 1 m3 |
11.06.2020 - 10.06.2021 |
- woda
- ścieki kanalizacja grawitacyjna
- ścieki kanalizacja ciśnieniowa - ścieki dowożone |
- 3,21 zł/ 1 m3
- 8,04 zł/ 1 m3
- 7,33 zł / 1 m3
- 10,67 zł/ 1 m3
|
-----------------
- 1,10 zł/ 1 m3
- 1,00 zł/ 1 m3 ------------------ |
- 3,21 zł/ 1 m3
–6,94 zł/ 1m3
- 6,33 zł/1m3 - 10,67 zł/ 1 m3 |
Kierownik
/-/ Mariola Milarska
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-06-15 10:26
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-06-15 10:28
Wykaz osób prawnych, fizycznych oraz jednostek organizacyjnych - dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-05-27 14:16
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-05-27 14:17
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-05-26 12:06
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-05-27 14:15
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-03-04 11:45
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-03-04 11:43
Obwieszczenie
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-02-21 14:37
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2020-02-21
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-02-21 14:37
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-14 10:22
Podstawowa kwota dotacji na 2020 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2020-01-15 10:38
Wyniki otwartych konkursów ofert
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-11-29
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-29 08:40
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-29 08:40
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-14 10:24
Ogłoszenie o otwartych konkursach ofert
Działając na podstawie art. 28 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1468) i § 6 ust. 1 uchwały Nr XXIV/174 Rady Gminy Radomin z dnia 27 września 2016 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowego wspierania rozwoju sportu na terenie Gminy Radomin (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. poz. 3340)
WÓJT GMINY RADOMIN
ogłasza:
otwarty konkurs ofert na realizację przedsięwzięć w zakresie sportu przez klub sportowy działający na obszarze Gminy Radomin
I. Rodzaj zadania.
1. Realizacja programów szkolenia sportowego, w szczególności:
1) realizację programów szkolenia sportowego, w szczególności:
a) transport,
b) wynajem obiektów,
c) opiekę medyczną, badania lekarskie,
d) zakup środków doraźnej pomocy medycznej,
e) udział zespołu w rozgrywkach ligowych (opłaty związkowe i rejestracyjne, licencje, zezwolenia),
f) opłaty startowe,
g) wynagrodzenia trenerskie i instruktorskie wraz z pochodnymi dla szkoleniowców prowadzących zajęcia sportowe,
h) ubezpieczenia OC podmiotu oraz NW zawodników i trenerów.
2) zakup sprzętu sportowego przeznaczonego do przeprowadzenia szkolenia, odzieży i obuwia sportowego;
3) pokrycie kosztów organizowania zawodów sportowych lub uczestnictwa w tych zawodach, w szczególności:
a) opłaty za sędziowanie zawodów,
b) umowy zawarte z firmami ochroniarskimi;
4) pokrycie kosztów korzystania z obiektów sportowych dla celów szkolenia sportowego.
II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania.
Wysokość środków publicznych na realizację zadania wymienionego w pkt. I wynosi - 7 000 zł.
Kwota wsparcia może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia, że zadanie można zrealizować mniejszym kosztem, złożone oferty nie uzyskają akceptacji Wójta lub zaistnieje konieczność zmiany budżetu Gminy Radomin w części przeznaczonej na realizację zadania z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w dniu ogłoszenia konkursu.
Dotacja może być przyznana w wysokości do 90% planowanych kosztów realizacji zadania.
III. Zasady przyznawania dotacji.
Zlecenie zadania i udzielenie dotacji następuje z odpowiednim zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1468) i uchwały Nr XXIV/174 Rady Gminy Radomin z dnia 27 września 2016 r. w sprawie określenia warunków i trybu finansowego wspierania rozwoju sportu na terenie Gminy Radomin (Dz. Urz. Woj. Kuj.-Pom. poz. 3340).
Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjowania zmniejszenia zakresu rzeczowego zadania lub może wycofać ofertę.
Wójt Gminy Radomin przyznaje dotację na realizację oferty wyłonionej w konkursie w trybie indywidualnych decyzji.
Wójt Gminy Radomin może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, iż rzeczywisty zakres realizowanego zadania znacząco odbiega od opisanego w ofercie, podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych, zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.
Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawarta pomiędzy oferentem, a Gminą Radomin.
IV. Termin i warunki realizacji zadania.
1. Zadanie powinno być zrealizowane w roku 2019.
2. Zadanie powinno być zrealizowane z najwyższą starannością zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.
V. Termin i warunki składania ofert.
W konkursie może wziąć udział Klub sportowy, działający na obszarze Gminy Radomin, uczestniczący we współzawodnictwie sportowym organizowanym lub przeprowadzonym w określonej dyscyplinie sportu przez polski związek sportowy lub podmiot działający z jego upoważnienia, nie działający w celu osiągnięcia zysku.
Kluby sportowe składają pisemne oferty realizacji zadania według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Oferta musi być podpisana i opieczętowana czytelnie przez osoby, które zgodnie z postanowieniami statutu lub innego aktu są uprawnione do reprezentowania klubu sportowego i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych i zawierania umów.
Do oferty należy załączyć:
- aktualny wypis z KRS lub innego właściwego rejestru lub ewidencji;
- aktualny statut;
- Numer konta bankowego
Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Radominie (pokój nr 8) w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „Konkurs ofert na realizację przedsięwzięć w zakresie sportu przez klub sportowy, działający na obszarze Gminy Radomin” lub drogą pocztową (decyduje data wpływu) w terminie do dnia 14 listopada 2019 roku, do godz. 15:30.
Druk oferty można pobrać w sekretariacie Urzędu Gminy w Radominie (pokój nr 8).
Oferty złożone na innych drukach, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
VI. Termin, tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert.
Wybór ofert zostanie dokonany w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wszystkie oferty spełniające kryteria formalne są oceniane przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy Radomin.
Przy ocenie ofert komisja bierze pod uwagę następujące kryteria:
1) znaczenie zgłoszonego przedsięwzięcia dla rozwoju sportu na terenie Gminy Radomin;
2) wysokość środków budżetowych przeznaczonych na ten cel;
3) przedstawiony kosztorys i opis przedsięwzięcia;
4) doświadczenie w dotychczasowej współpracy z wnioskodawcą;
5) dotychczasowe wyniki i osiągnięcia sportowe wnioskodawcy.
VII. Postanowienia końcowe.
Dotowany podmiot zobowiązany będzie do:
1) wyodrębnienia rachunku bankowego przeznaczonego do operacji związanych z realizacją zadania;
2) dostarczenia na wezwanie właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Gminy oryginałów dokumentów (faktur, rachunków) celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej.
3) przedstawienia sprawozdania z wykonania zadania publicznego w terminie 14 dni po upływie terminu, na który zostanie zawarta umowa, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
Kontrola, o której mowa w pkt. 1 pdpkt. 2) nie ogranicza prawa Gminy do kontroli całości realizowanego zadania pod względem finansowym i merytorycznym.
Osoba do kontaktu w sprawie konkursu: – Ewa Drawert – Sekretarz Gminy; tel. 56 683 75 22 wew. 18 lub 797 189 921
W przypadku rezygnacji podmiotu lub odmowy podpisania umowy przez Wójta Gminy Radomin z przyczyn opisanych wyżej zarezerwowane środki mogą zostać przeznaczone na inną wyłonioną dodatkowo ofertę lub na ogłoszenie nowego konkursu.
Wyniki konkursu przedstawione zostaną na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Radominie oraz zostaną opublikowane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Radomin: www.bip.radomin.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl .
Wójt Gminy Radomin
/-/ Piotr Wolski
Radomin, dnia 6 listopada 2019 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-11-06
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-06 15:34
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-14 10:24
Dokumentacja dot. otwartych konkursów ofert
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-06 15:33
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-06 15:33
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-11-06 15:34
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-06 15:34
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-06 15:34
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-14 10:25
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na 2019 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-10-30 14:35
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-10-30 14:33
Informacja dotycząca konsultacji projektu Rocznego Programu współpracy na 2020 rok Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
Informacja dla organizacji pozarządowych
Informuję, że zostały rozpoczęte prace nad rocznym programem współpracy Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zm.) na 2020 rok. W dniu 25 października 2019 r. Wójt Gminy Radomin wydał zarządzenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu programu współpracy.
W związku z powyższym Wójt Gminy Radomin zaprasza organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, działające na rzecz mieszkańców Gminy Radomin, do zgłaszania propozycji w zakresie dotyczącym działalności statutowej organizacji/podmiotu.
Konsultacje społeczne będą przeprowadzone w terminie od 28 października 2019 r. do 12 listopada 2019 r. w następujących formach:
- publikacji projektu Programu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.radomin.pl oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin www.radomin.pl;
- przyjmowania pisemnych opinii i uwag w sekretariacie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin;
- przyjmowania uwag za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Gminy Radomin: ug@radomin.pl i poczty tradycyjnej.
Wypełniony formularz konsultacji, który znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin www.radomin.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.radomin.pl należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2019 r. (decyduje data wpływu do urzędu).
Do formularza należy dołączyć podpisaną klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Radomin, dnia 28 października 2019 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-10-28
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-10-28 12:45
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-10-28 12:46
Roczny program współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2020
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-11-04 09:25
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-10-28 12:44
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-10-28 12:45
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-10-28
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-10-28 12:45
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-14 11:04
Obwieszczenie Wójta Gminy Radomin z dnia 07.10.2019 r. o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-10-07 13:58
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2019-10-07
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-10-07 13:58
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-10-07 14:00
Plan polowań
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-10-03 09:34
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-10-03 09:32
Wnioski - Przydomowe oczyszczalnie ścieków
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-09-20 08:41
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-09-20 08:42
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-09-20 08:42
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-09-20 08:42
Obwieszczenie
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-09-18 08:50
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2019-09-18 08:51
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-09-18 08:50
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2019-09-18 08:51
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Zarządu Gospodarki Wodnej Wód Polskich w Gdańsku z dnia 16 sierpnia 2019 r.
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-08-21 09:27
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Szyjkowski, Referent ds. geodezji, dróg i gospodarki komunalnejdata wytworzenia: 2019-08-21
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-08-21 09:28
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-08-21 09:28
Obwieszczenie Wójta Gminy Radomin z dnia 09.08.2019 r. w sprawie postępowania o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-08-09 12:35
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2019-08-09
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-08-09 12:36
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-08-09 12:36
OBWIESZCZENIE o wydaniu postanowienia o potrzebie przeprowadzania oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-07-15 14:59
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-07-15 15:00
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2019-07-15 14:57
Obwieszczenie Wójta Gminy Radomin z dnia 02.07.2019 r. o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-07-02 15:24
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2019-07-02
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-07-02 15:24
Obwieszczenie Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 13 czerwca 2019 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-06-17 15:27
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-06-17 15:27
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Jarosz - Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Zagospodarowania Przestrzennegodata wytworzenia: 2019-06-17
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-06-17 15:28
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-06-17 15:28
Zarządzenie Nr 56/2019 Wójta Gminy Radomin z dnia 12 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół w Radominie
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-06-12 15:29
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-06-12 15:31
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-06-12 15:30
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-06-12 15:31
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-06-12
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-06-12 15:30
Raport o stanie Gminy Radomin
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-05-30 15:30
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-05-30
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-05-30 15:31
Wykaz osób prawnych, fizycznych oraz jednostek organizacyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2018 roku
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-05-29 08:21
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-05-29 08:19
Ogłoszenie o wywieszeniu lokalu pod najem
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-05-28 09:55
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-05-28 09:56
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Łukasz Szyjkowski, Referent ds. geodezji, dróg i gospodarki komunalnej
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-05-28 11:41
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2020-07-14 11:05
Obwieszczenie Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 23 kwietnia 2019 r. o umorzeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-04-30 14:10
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Jarosz - Kierownik Referatu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Zagospodarowania Przestrzennego
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-04-30 14:11
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-04-30 14:11
Obwieszczenie - informacja o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 25.04.2019 r.
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-04-30 14:07
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marta Mórawska, Pomoc administracyjnadata wytworzenia: 2019-04-26
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-04-30 14:07
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-04-30 14:11
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na 2019 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-04-12 09:49
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2019-04-12 09:49
Obwieszczenie Wójta Gminy Radomin w sprawie postępowania o wydanie decyzjii o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-03-12 14:39
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Jarosz - Kierownik Refearu Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Zagospodarowania Przestrzennegodata wytworzenia: 2019-03-12
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-03-12 14:39
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-03-12 14:40
Podstawowa kwota dotacji na 2019 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2019-01-14 13:46
Obwieszczenie Wojewody Kujawsko-Pomorskiego z dnia 4 stycznia 2019 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-01-07 14:26
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-01-07
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-01-07 14:26
Informacja dla organizacji pozarządowych
Informujemy, że zostały rozpoczęte prace nad programem współpracy Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz. 450 z późn. zm.) na 2019 rok. W dniu 14 listopada 2018 r. Wójt Gminy Radomin podjął Zarządzenie Nr 95/2018 w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu „Rocznego programu współpracy na 2019 rok Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego".
W związku z powyższym, Wójt Gminy Radomin zaprasza organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, działające na rzecz mieszkańców Gminy Radomin, do zgłaszania propozycji w zakresie dotyczącym działalności statutowej organizacji/podmiotu.
Konsultacje społeczne będą przeprowadzone w terminie od 14 listopada 2018 r. do 28 listopada 2018 r. w następujących formach:
- publikacji projektu Programu na stronie BIP www.bip.radomin.pl oraz stronie internetowej Urzędu Gminy w Radominie www.radomin.pl;
- przyjmowania pisemnych opinii, uwag i wniosków w sekretariacie Urzędu Gminy w Radominie pod adresem Radomin 1a 87-404 Radomin;
- przyjmowania uwag za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Gminy w Radominie m.kutkowska@radomin.pl i poczty tradycyjnej.
Wypełniony formularz, który znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy w Radominie www.radomin.pl oraz na stronie www.bip.radomin.pl, należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28.11.2018 r. (liczy się data wpływu do urzędu) osobiście do Sekretariatu Urzędu Gminy w Radominie- pok. Nr 8, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy w Radominie, Radomin 1a, 87-404 Radomin, tel. (56) 683 75 22 wew. 25 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: m.kutkowska@radomin.pl
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-11-14 15:09
Zarządzenie Nr 95/2018 Wójta Gminy Radomin z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-11-14 15:08
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-11-14 15:09
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-11-14 15:11
Roczny program współpracy na 2019 rok Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-11-14 15:09
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-11-14 15:09
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-11-14 15:11
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na 2018 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-10-31 08:51
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2018-10-31 08:53
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-10-31 08:57
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Radomin, 10.07.2018 r.
Wójt Gminy Radomin
Radomin 1a
87-404 Radomin
RIG.6220.4.11.2018.JZ
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia
Na podstawie art. 85, ust. 3, w związku z art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405),
informuję
iż na wniosek Pana Karola Bejgier w dniu 10.07.2018 r. została wydana decyzja Wójta Gminy Radomin, znak: RIG.6220.4.10.2018.JZ dla przedsięwzięcia p.n. „Budowa obory wolnostojącej dla bydła mlecznego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą do 143,5 DJP na działce o nr geod. 13, obręb Wilczewo, gmina Radomin.”
Z niniejszą decyzją oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 7, I piętro, w godzinach pracy urzędu (tj. od 7.30 do 15.30).
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Radomin oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. urzędu.
Radomin, dnia 11.07.2018 r.
Wójt Gminy Radomin
/-/ inż. Piotr Wolski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowskadata wytworzenia: 2018-07-12
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-07-12 12:22
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-07-12 12:26
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT - GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowskadata wytworzenia: 2018-05-23
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-05-23 13:51
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-05-23 14:15
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowskadata wytworzenia: 2018-05-23
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-05-23 13:51
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-05-23 14:15
Wykaz
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-05-17 11:07
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-05-17 11:08
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-05-17 11:06
Ogłoszenie konkursów na stanowiska dyrektorów: Szkoły Podstawowej im. Dziewanowskich w Płonnem i Przedszkola Publicznego w Radominie
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2018-04-30 11:49
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2018-04-30
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2018-04-30 11:52
Aktualizacja podstawowej kwoty dotacji na 2018 rok oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-04-23 10:35
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-04-23 10:35
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-04-23 10:40
Obwieszczenie
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-04-23 10:38
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-04-23 10:39
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-04-23 10:39
Obwieszczenie - Ogłoszenie , Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-03-30 09:37
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-03-30 09:39
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-03-30 09:39
Obwieszczenie
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-03-09 14:25
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowskadata wytworzenia: 2018-03-09
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-03-09 14:25
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-03-09 14:28
Informacja o wywieszeniu lokalu użytkowego przeznaczonego do oddania w najem na czas określony
WÓJT GMINY RADOMIN
Radomin 1a, 87-404 Radomin
podaje do publicznej wiadomości
INFORMACJĘ
o wywieszeniu wykazu lokalu użytkowego przeznaczonego do oddania w najem na czas określony.
1. Przedmiot najmu: lokal użytkowy wraz z łazienką, wchodzący w skład mienia komunalnego Gminy Radomin, znajdujący się w budynku nr 1, położonym w miejscowości Radomin, działka nr 176/1, dla której Sąd Rejonowy w Golubiu-Dobrzyniu prowadzi Księgę Wieczystą KW TO1G/00011365/4.
Wykaz zawierający szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przeznaczonego do oddania w najem został wywieszony w dniu 05.03.2018 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Radominie na ogólnodostępnej tablicy ogłoszeń oraz zamieszczony na stronie internetowej urzędu: www.bip.radomin.pl
Radomin, dnia 05.03.2018 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2018-03-05
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2018-03-05 14:08
Podstawowa kwota dotacji oraz statystyczna liczba uczniów w 2018 roku
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2018-02-27 18:11
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2018-02-27
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2018-02-27 18:11
Podstawowa kwota dotacji oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2017-10-31 14:27
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2017-10-31 14:27
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Radomin, 23.10.2017 r.
Wójt Gminy Radomin
Radomin 1a
87-404 Radomin
RIG. 6220.5.7.2017.JZ
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia
Na podstawie art. 85, ust. 3, w związku z art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405),
informuję
iż na wniosek Pana Przemysława Borkowicza w dniu 18.10.2017 r. została wydana decyzja Wójta Gminy Radomin, znak: RIG. 6220.5.6.2017.JZ dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie chlewni tuczu wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działce o nr ewid. 44/2 w miejscowości Dulsk, gmina Radomin, powiat golubsko-dobrzyński, województwo kujawsko-pomorskie”.
Z niniejszą decyzją oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 7, I piętro, w godzinach pracy urzędu (tj. od 7.30 do 15.30).
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Radomin oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. urzędu.
Radomin, dnia 23.10.2017 r.
Wójt Gminy Radomin
/-/ inż. Piotr Wolski
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2017-10-23 10:25
OBWIESZCZENIE o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Radomin, 21.09.2017 r.
Wójt Gminy Radomin
Radomin 1a
87-404 Radomin
RIG. 6220.9.16.2016.2017.JZ
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
zgody na realizację przedsięwzięcia
Na podstawie art. 85, ust. 3, w związku z art. 38 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r., poz. 1405),
informuję
iż na wniosek Pana Piotra Cieślik w dniu 14.09.2017 r. została wydana decyzja Wójta Gminy Radomin, znak: RIG. 6220.9.15.2016.2017.JZ dla przedsięwzięcia polegającego na „Budowie chlewni o łącznej obsadzie tuczników do 150 DJP na działkach o nr ewid. 364 i 365 w miejscowości Dulsk, gmina Radomin, powiat golubsko-dobrzyński, województwo kujawsko-pomorskie”.
Z niniejszą decyzją oraz dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pokój Nr 7, I piętro, w godzinach pracy urzędu (tj. od 7.30 do 15.30).
Niniejsze zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Radomin oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. urzędu.
Radomin, dnia 21.09.2017 r.
Wójt Gminy Radomin
/-/ inż. Piotr Wolski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowskadata wytworzenia: 2017-09-22
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2017-09-22 12:11
OBWIESZCZENIE Wójta Gminy Radomin o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Gminy Radomin
Radomin 1a
87-404 Radomin
RIG.6733.3.6.2017.JZ
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Radomin
o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073)
zawiadamiam,
że w dniu 12.07.2017r. została wydana decyzja lokalizacji celu publicznego nr 1/2017 dla inwestycji, polegającej na „Zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku Publicznego Gimnazjum w Radominie wraz z ich niezbędną przebudową na przedszkole, na części działki nr 61/1, obręb Radomin, gmina Radomin” dla inwestora:
Gmina Radomin
Radomin 1a
87-404 Radomin
Z uwagi na powyższe, na mocy przepisu art.10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, oraz przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, informuję o prawie stron do zapoznania się z treścią decyzji w Urzędzie Gminy Radomin, w pokoju nr 7.
Radomin, dnia 12.07.2017 r.
Wójt Gminy Radomin
/-/ inż. Piotr Wolski
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2017-07-13 08:13
Wykaz osób prawnych, fizycznych oraz jednostek organizcyjnych, nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2016 roku - dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-06-01 12:27
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-06-01 12:27
- zmodyfikował: Katarzyna Szpejankowskaostatnia modyfikacja: 2017-06-07 13:16
Podstawowa kwota dotacji oraz statystyczna liczba uczniów
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2017-04-27 13:54
Metryka
- opublikował: Katarzyna Szpejankowskadata publikacji: 2017-04-27 13:55
WÓJT GMINY RADOMIN Radomin 1a, 87-404 Radomin podaje do publicznej wiadomości INFORMACJĘ w sprawie: ogłoszenia wykazu części nieruchmości (teren) przeznaczonej do oddania w dzierżawę na czas określony
WÓJT GMINY RADOMIN
Radomin 1a, 87-404 Radomin
podaje do publicznej wiadomości
INFORMACJĘ
w sprawie: ogłoszenia wykazu części nieruchmości (teren) przeznaczonej do oddania w dzierżawę na czas określony
Przedmiot dzierżawy: część nieruchomości (teren) o pow. 294 m2, stanowiąca działkę nr 137/6, położoną w miejscowości Radomin, wchodzącą w skład mienia komunalnego Gminy Radomin, dla której Sąd Rejonowy w Golubiu-Dobrzyniu IV Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi Księgę Wieczystą TO1G/00011038/3.
Wykaz zawierający szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przeznaczonego do oddania w dzierżawę został wywieszony w dniu 08.08.2016 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Radominie, na ogólnodostępnej tablicy ogłoszeń.
Wójt Gminy Radomin
(-) inż. Piotr Wolski
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-08-09 11:55
Wykaz lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Radomin przeznaczonych do oddania w najem na czas określony
Wykaz lokali użytkowych stanowiących
własność Gminy Radomin
przeznaczonych do oddania w najem na czas określony
Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz. 1774), wykaz wywieszono dnia 30.06.2016 r.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-06-30 10:49
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2016-06-30 10:49
Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18.01.2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), na stronach Biuletynu Informacji Publicznej umieszczone zostały informacje publiczne dotyczące działalności samorządu gminnego - o statusie prawnym, organizacji, przedmiocie działania i kompetencjach, o organach i osobach sprawujących w nich funkcje i ich kompetencjach, o majątku, którym samorząd dysponuje oraz zasadach funkcjonowania.
Metryka
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2004-01-07 14:03
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2009-05-14 10:32
Wykaz lokali użytkowych stanowiących własność Gminy Radomin przeznaczonych do oddania w najem na czas określony
Wykaz lokali użytkowych stanowiących
własność Gminy Radomin
przeznaczonych do oddania w najem na czas określony
Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r. poz. 1774), wykaz wywieszono dnia 30.06.2016 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-05-02 10:43
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2016-05-02 10:43
INFORMACJĘ o wywieszeniu wykazu lokali użytkowych przeznaczonych do oddania w najem na czas określony.
WÓJT GMINY RADOMIN
Radomin 1a, 87-404 Radomin
podaje do publicznej wiadomości
INFORMACJĘ
o wywieszeniu wykazu lokali użytkowych
przeznaczonych do oddania w najem na czas określony.
1. Przedmiot najmu: 1 lokal użytkowy wraz z łazienką wchodzący w skład mienia komunalnego Gminy Radomin, znajdujący się w budynku nr 1, położonym miejscowości Radomin, działka nr 176/1.
Wykaz zawierający szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu najmu, został wywieszony w dniu 19.04.2016 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Radominie, na ogólnodostępnej tablicy ogłoszeń oraz zamieszczony na stronie internetowej urzędu: www.bip.radomin.pl
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-04-22 11:15
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2016-04-22 11:17
Sprawozdanie z realizacji Rocznego Programu Współpracy na 2015 r. Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-03-29 11:12
WÓJT GMINY RADOMIN Radomin 1a, 87-404 Radomin podaje do publicznej wiadomości INFORMACJĘ
WÓJT GMINY RADOMIN
Radomin 1a, 87-404 Radomin
podaje do publicznej wiadomości
INFORMACJĘ
w sprawie: ogłoszenia wykazu lokalu mieszkalnego oraz lokalu gospodarczego, stanowiących własność Gminy Radomin przeznaczonych do oddania w najem na czas określony
1. Przedmiot najmu: 1 lokal mieszkalny stanowiący mieszkaniowy zasób Gminy Radomin wraz z pomieszczeniem przynależnym - piwnica oraz lokal gospodarczy-piwnica stanowiący własność Gminy Radomin, położone w miejscowości Szafarnia, numer budynku 2a, działka nr 106/7, dla których Sąd Rejonowy w Brodnicy IX Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych z siedzibą w Golubiu-Dobrzyniu prowadzi Księgę Wieczystą TO1G/00025641/4
Wykaz zawierający szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przeznaczonego do oddania w najem został wywieszony w dniu 03.02.2016 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Radominie, na ogólnodostępnej tablicy ogłoszeń.
Radomin, dnia 03.02.2016 r.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-02-08 14:12
Załączniki dla organizacji pozarządowych
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2016-01-18 10:22
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2016-01-18 10:32
Sprawozdanie z konsultacji Rocznego programu współpracy na 2016 rok Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego
Uprzejmie informuję, że w dniu 19 listopada 2015 r. zakończyły się konsultacje społeczne do projektu Rocznego programu współpracy na 2016 rok Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Konsultacje społeczne projektu Programu zostały przeprowadzone w terminie od dnia 5 listopada 2015 r. do 19 listopada 2015 r., zgodnie Zarządzeniem Nr 70/2015 Wójta Gminy Radomin z dnia 5 listopada 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych.
Informacja o możliwości uczestniczenia w konsultacjach oraz projekt Programu wraz z formularzem konsultacyjnym zamieszczone zostały na stronie internetowej Urzędu Gminy w Radominie, Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Radominie oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Radominie.
W trakcie trwania konsultacji organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie miały możliwość składania wniosków i uwag do przedłożonego projektu Programu na „Formularzu konsultacji”.
W ramach konsultacji społecznych organizacje pozarządowe nie zgłosiły żadnych uwag i opinii dotyczących projektu Programu. W związku z powyższym niniejsze sprawozdanie nie zawiera zestawienia uwag i wniosków, o których mowa w Zarządzeniu Nr 70/2015 Wójta Gminy Radomin z dnia 5 listopada 2015 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Szpejankowska
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2015-12-02 09:23
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2015-12-02 09:25
Informacja dla organizacji pozarządowych
Informujemy, że zostały rozpoczęte prace nad programem współpracy Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1118 ze zm.) na 2016 rok. W dniu 5 listopada 2015 r. Wójt Gminy Radomin podjął Zarządzenie Nr w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych projektu „Rocznego programu współpracy na 2016 rok Samorządu Gminy Radomin z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego".
W związku z powyższym, Wójt Gminy Radomin zaprasza organizacje pozarządowe i podmioty prowadzące działalność pożytku publicznego, działające na rzecz mieszkańców Gminy Radomin, do zgłaszania propozycji w zakresie dotyczącym działalności statutowej organizacji/podmiotu.
Konsultacje społeczne będą przeprowadzone w terminie od 5 listopada 2015 r. do 19 listopada 2015 r. w następujących formach:
- publikacji projektu Programu na stronie internetowej Urzędu Gminy w Radominie www.radomin.pl;
- przyjmowania pisemnych opinii, uwag i wniosków w sekretariacie Urzędu Gminy w Radominie Radomin 1a 87-404 Radomin;
- przyjmowania uwag za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Gminy w Radominie ugradomin@poczta.onet.pl i poczty tradycyjnej.
Wypełniony formularz, który znajduje się na stronie internetowej Urzędu Gminy w Radominie www.radomin.pl oraz na stronie www.bip.radomin.pl, należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.11.2015 r. (liczy się data wpływu do urzędu) osobiście do Sekretariatu Urzędu Gminy w Radominie- pok. Nr 8, za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy w Radominie, Radomin 1a, 97-404 Radomin, tel. (56) 683 75 22 wew. 17 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: ugradomin@poczta.onet.pl
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2015-11-06 09:12
Załączniki dla organizacji pozarządowych
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2015-11-06 09:13
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2015-11-06 09:16
Dożywianie dzieci w szkołach
Dożywianie dzieci w szkołach
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radominie informuje, że osoby zainteresowane dożywianiem dzieci w szkołach mogą zgłaszać się do tut. Ośrodka w celu ubiegania się o tą pomoc.
Pomoc w formie dożywiania dzieci przysługuje rodzinom, w których dochód netto w rodzinie nie przekracza 684,00 zł na osobę.
Do udzielenia pomocy w zakresie dożywiania do wniosku należy dołączyć:
-
dokumenty potwierdzające wysokość dochodów netto (zaświadczenie od pracodawcy, odcinek od renty/emerytury, oraz inne uzyskane dochody), za miesiąc poprzedzający miesiąc złożenia wniosku,
-
aktualny nakaz podatkowy za 2015 r. lub zaświadczenie o pow. posiadanego gospodarstwa rolnego w hektarach przeliczeniowych.
Szczegółowych informacji udziela Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radominie pod numerem tel. 533 308 763
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2015-08-12 15:12
INFORMACJA
Wójt Gminy Radomin informuje, że Dziennik Ustaw i Monitor Polski oraz zbiór aktów prawa miejscowego w wersji elektronicznej jest udostępniony do powszechnego wglądu w dniach i godzinach pracy urzędu, tj. poniedziałek – piątek w godz. 7.30- 15.30 na pierwszym piętrze Urzędu Gminy – korytarz.
Informuję, że istnieje możliwość pobrania aktów prawnych w wersji elektronicznej i ich wydruku.
Poniżej Zarządzenie Nr 44/2012 Wójta Gminy Radomin z dnia 15 października 2012 r. w sprawie ustalenia ceny wydruku arkusza aktu normatywnego lub innego aktu prawnego, w tym aktów prawa miejscowego stanowionych przez gminę.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2012-11-21 14:13
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2012-11-21 14:30
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2012-11-21 14:18
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2012-11-21 14:22
INFORMACJA
Obiekt sportowy "Orlik 2012" w Radominie udostępniony jest w następujących dniach:
1) poniedziałek - od godz. 1200 do godz. 1700
2) wtorek - od godz. 1400 do godz. 2000
3) środa - od godz. 1400 do godz. 2000
4) czwartek - od godz. 1400 do godz. 2000
5) piątek - od godz. 1100 do godz. 2000
6) sobota - od godz. 1200 do godz. 2000
W dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400 obiekt zarezerwowany jest na zajęcia prowadzone przez szkoły.
Opiekunem obiektu jest Pan Sławomir Rożek, nr. tel 797 189 920.
Wójt Gminy Radomin
(-) Piotr Wolski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2009-11-05 11:19
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2011-05-05 07:43