zapytanie o cenę
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Modernizacja infrastruktury drogowej dróg gminnych nr 110323C, 110324C, 110326C, 110331C, 110342C oraz 110345C na terenie Gminy Radomin: Polski Ład – edycja II”
data opublikowania zdarzenia: 2023-02-24
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Metryka
- zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-02-24 08:52
Załączniki:
- zapytanie ofertowe795.83kB
Metryka
- załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-02-24 13:23
- załącznik nr 115.74kB
Metryka
- załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-02-24 13:24
- załącznik nr 231.81kB
Metryka
- załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-02-24 13:24
- załącznik nr 340kB
Metryka
- załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-02-24 13:24
- załacznik nr 411.5MB
Metryka
- załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-02-24 13:24
informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2023-03-03 13:28
Typ zdarzenia: informacja
Metryka
- zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-03-03 13:28
Załączniki:
- informacja z otwarcia ofert257.6kB
Metryka
- załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-03-03 13:28
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2023-03-09 13:24
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Metryka
- zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-03-09 13:24
Załączniki:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf375.48kB
Metryka
- załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-03-09 13:24
Zawarcie umowy
data opublikowania zdarzenia: 2023-04-04 10:56
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
W dniu 27.03.2023 r. została zawarta umowa z AS Projektowanie i Nadzory Arleta Jabłońska, ul. M. Konopnickiej 17/10, 87-400 Golub-Dobrzyń na kwotę 12 300,00 zł.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2023-04-04 10:51
- zmodyfikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychostatnia modyfikacja: 2023-04-04 10:57