zapytanie o cenę
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań: „Modernizacja infrastruktury drogowej dróg gminnych numer 110329C, 110330C, 110332C na terenie Gminy Radomin”, „Modernizacja infrastruktury drogowej dróg gminnych numer 110320C, 110321C na terenie Gminy Radomin”, „Modernizacja infrastruktury drogowej dróg gminnych numer 110311C i 110312C na terenie Gminy Radomin”
data opublikowania zdarzenia: 2022-01-28 09:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Metryka
- zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-01-28 09:43
Załączniki:
- Zapytanie ofertowe363.75kB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-01-28 09:47
- załącznik nr 1 - Formularz oferty15.61kB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-01-28 09:47
- załącznik nr 2 - Projekt umowy252.57kB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-01-28 09:47
- załącznik nr 3 - Dokumentacja projektowa dla zadania: „Modernizacja infrastruktury drogowej dróg gminnych numer 110329C, 110330C, 110332C na terenie Gminy Radomin”12.4MB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-01-28 09:47
- załącznik nr 4 - Dokumentacja projektowa dla zadania: „Modernizacja infrastruktury drogowej dróg gminnych numer 110320C, 110321C na terenie Gminy Radomin”11.5MB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-01-28 09:47
- załącznik nr 5 - Dokumentacja projektowa dla zadania: „Modernizacja infrastruktury drogowej dróg gminnych numer 110311C i 110312C na terenie Gminy Radomin”7.1MB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-01-28 09:47
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2022-02-04 14:15
Typ zdarzenia: informacja
Metryka
- zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-02-04 14:12
Załączniki:
- Informacja z otwarcia ofert247.79kB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-02-04 14:16
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2022-02-07 09:15
Typ zdarzenia: informacja
Metryka
- zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-02-07 09:12
Załączniki:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty334.44kB
Metryka
- załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-02-07 09:13
Udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2022-02-14 09:30
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
W dniu 11.02.2022 r. została zawarta umowa z podmiotem: AS Projektowanie i Nadzory Arleta Jabłońska, ul. Marii Konopnickiej 17/10, 87-400 Golub-Dobrzyń, na kwotę brutto 67 650,00 zł., termin realizacji zadania do 31.08.2022 r.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2022-02-14 09:30