zapytanie o cenę
Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2020-10-15 09:18
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:
W dniu 8 października 2020 roku w Radominie zawarto umowę z SK Krzysztof Szymański, ul. Konstytucji 3 Maja 11/15, 87-100 Toruń na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową garażu w miejscowości Płonne - etap I budowa garażu”.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychdata dodania: 2020-10-15 09:16
- zmodyfikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznychostatnia modyfikacja: 2020-10-15 09:18