Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W RADOMINIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radomin.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zapytanie o cenę

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2020-10-15 09:18
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:

W dniu 8 października 2020 roku  w Radominie zawarto umowę z SK Krzysztof Szymański, ul. Konstytucji 3 Maja 11/15, 87-100 Toruń na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową garażu w miejscowości Płonne - etap I budowa garażu”.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2020-10-15 09:16
  • zmodyfikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    ostatnia modyfikacja: 2020-10-15 09:18
[drukuj]