Odnośniki
Przejdź do: www.radomin.pl
Treść strony
Informacja o przyjmowaniu wniosków
o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania
w wyborach organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego
oraz wójtów, burmistrzów i prezydentów miast
zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r.
Działając na podstawie art. 56 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2023 r. poz. 2408) informuję, że akt pełnomocnictwa do głosowania sporządza się na wniosek wyborcy, wniesiony do wójta gminy, w której wyborca jest ujęty w obwodzie głosowania właściwym dla adresu zameldowania na pobyt stały lub adresu stałego zamieszkania do dnia 29 marca 2024 r. Wniosek powinien zawierać: nazwisko i imię (imiona), imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL oraz adres zamieszkania zarówno wyborcy, jak i osoby, której ma być udzielone pełnomocnictwo do głosowania, a także wyraźne oznaczenie wyborów, których dotyczy pełnomocnictwo do głosowania. Wzory wniosku i zgody na przyjęcie pełnomocnictwa oraz obowiązków informacyjnych zostały zamieszczone na stronie www.bip.radomin.pl oraz są do pobrania w Urzędzie Gminy Radomin w pokoju nr 9 lub nr 12.
Wnioski o sporządzenie aktu pełnomocnictwa mogą składać osoby niepełnosprawne oraz wyborcy, którzy najpóźniej w dniu głosowania kończą 60 lat.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2024-02-20
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2024-02-20 13:26
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2024-02-20 13:24
Rejestr zmian
- zmieniono 2024-02-20 13:24 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy: wyśrodkowano tytuł akapitu