Odnośniki
Przejdź do: www.radomin.pl
Treść strony
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej oraz stanowisko ds. archiwum zakładowego
OGŁOSZENIE O NABORZE
Nazwa i adres Urzędu Gminy Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin
Określenie stanowiska urzędniczego stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej ( ¾ etatu), stanowisko ds. archiwum zakładowego ( ¼ etatu)
1.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
2) wykształcenie – wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane wykształcenie na kierunku administracja, ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia;
3) staż pracy – trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku;
4) predyspozycje – odporność psychiczna, przejawianie własnej inicjatywy, samodzielność, zdolności organizacyjne, wysoki stopień komunikatywności, umiejętność rozwiązywania problemów;
5) inne wymagania - prawo jazdy kategorii B i dysponowanie samochodem osobowym;
6) inne wymagania – kandydat jest osobą, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2.WYMAGANIA DODATKOWE:
1) dyspozycyjność.
3.1. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OBRONY CYWILNEJ - ¾ etatu:
1) Prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, tj.:
a) opracowywanie i wdrażanie w życie planu obrony cywilnej,
b) koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy,
c) koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków i dóbr kultury na wypadek zagrożenia zniszczeniem,
d) współpraca z odpowiednimi urzędami i instytucjami w zakresie planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej,
e) planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnianie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu;
2) Prowadzenie spraw w zakresie spraw obronnych, tj.:
a) opracowywanie i wdrażanie w życie planu operacyjnego funkcjonowania gminy,
b) planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta Gminy zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,
c) prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i wojny,
d) realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obrony, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta Gminy,
e) prowadzenie spraw wojskowych wynikających z przepisów o powszechnym obowiązku obrony;
3) Prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego, tj.:
a) powołanie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego jako organu pomocniczego Wójta do wykonywania zadań zarządzania kryzysowego oraz określenie jego kompetencji i zasad procesowania,
b) opracowywanie i wdrażanie w życie planu zarządzania kryzysowego,
c) organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń, treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,
d) kierowanie monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie Gminy;
4) Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia;
5) Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony konserwatorskiej, prowadzenie ewidencji zabytków;
6) Przygotowywanie i rozliczanie dotacji na finansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków na terenie gminy Radomin;
7) Nadzorowanie i organizowanie opieki nad cmentarzami i grobami wojennymi;
8) Wykonywanie czynności kancelaryjnych przypisanych na stanowisku pracy celem zapewnienia jednolitego sporządzania, tworzenia, ewidencji i przechowywania dokumentów oraz ochrony przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą;
9) Przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami postępowania z materiałami archiwalnymi oraz dokumentacją niearchiwalną.
3.2. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU DS. ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO – ¼ etatu:
1) Przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych oraz sprawdzanie ich ze spisem zdawczo-odbiorczym;
2) Sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do odpowiedniej kategorii archiwalnej;
3) Porządkowanie i przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczanie;
4) Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;
5) Współpraca z komórkami organizacyjnymi i nadzór w zakresie udzielania wiążących wyjaśnień i pouczeń w sprawie klasyfikacji akt i przekazywania ich do archiwum zakładowego;
6) Udostępnianie zasobów archiwalnych pracownikom Urzędu Gminy;
7) Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego;
8) Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego.
4. WARUNKI PRACY.
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony;
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
3) praca w siedzibie Urzędu Gminy;
4) pakiet socjalny.
5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu wrześniu 2022 r. w Urzędzie Gminy Radomin wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.
6.WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys i list motywacyjny,
2) dokumenty poświadczające wykształcenie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
4) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) inne posiadane dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w zamkniętych kopertach w Urzędzie Gminy Radomin, pokój Nr 8 – Sekretariat z dopiskiem oferta pracy nr 2/2022 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Radomin, 87-404 Radomin 1a (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy). Termin składania ofert mija w dniu 17 października 2022 r. (poniedziałek).
Złożonych ofert nie odsyłamy. Można je odebrać w ciągu miesiąca od opublikowania informacji o wynikach naboru. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć podpisaną klauzulę informacyjną i zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stanowiącą załącznik do ogłoszenia o naborze.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Radomin, dnia 7 października 2022 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2022-10-07
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2022-10-07 10:36
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2022-10-07 10:32