Informacja
INFORMACJA
WÓJTA GMINY RADOMIN
z dnia 09.12.2024 r.
Działając na podstawie art. 6c ust. 2c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024, poz. 399), informuję właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Radomin, że zawarta w dniu 04.12.2024 r. umowa w sprawie zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, położonych na terenie Gminy Radomin, na których zamieszkują oraz nie zamieszkują mieszkańcy - została zawarta na rok i obowiązuje do dnia 31.12.2025 r.
Wójt Gminy Radomin
/ inż. Piotr Wolski /
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kinga Wydrachowska, Pomoc Administracyjna ds. obsługi organów gminy i sekretariatudata wytworzenia: 2024-12-09
- opublikował: Kinga Wydrachowskadata publikacji: 2024-12-09 15:04
- zmodyfikował: Kinga Wydrachowskaostatnia modyfikacja: 2024-12-09 15:04
Rejestr zmian
- zmieniono 2024-12-09 15:04 przez Kinga Wydrachowska