Koordynator do spraw dostępności
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Radomin
Informujemy, że Wójt Gminy Radomin, Piotr Wolski wyznaczył Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Gminy Radomin. Funkcję będzie pełniła Ewa Drawert, Sekretarz Gminy Radomin.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z ustawą, do zadań koordynatora ds. dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Radomin,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy,
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy Radomin oraz jednostek organizacyjnych gminy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe
Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Radomin
adres do korespondencji: Radomin 1A, 87-404 Radomin
telefon: 56 683 7522 wew. 18, 797 189 921
e-mail: sekretarz@radomin.pl
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2022-03-29
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2022-03-29 10:08
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2022-03-29 10:08
Rejestr zmian
- zmieniono 2022-03-29 10:07 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
- zmieniono 2022-03-29 10:08 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy