Informacja o składaniu
zgłoszeń zamiaru głosowania korespondencyjnego
w ponownym głosowaniu
w Urzędzie Gminy Radomin
Wyborcy ujęci w spisie wyborców w Gminie Radomin mogą składać zgłoszenia zamiaru głosowania korespondencyjnego w ponownym głosowaniu w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 12 lipca 2020 r., w Urzędzie Gminy Radomin ustnie, pisemnie lub w formie elektronicznej za pośrednictwem usługi udostępnionej na platformie e-PUAP.
Zgłoszenia należy składać w biurze ewidencji ludności Urzędu Gminy Radomin – pokój nr 12, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin.
Termin składania zgłoszeń mija w dniu 30 czerwca 2020 r.
Zgłoszenia zamiaru głosowania korespondencyjnego dokonane w pierwszym głosowaniu zachowują swoją aktualność również w ponownym głosowaniu.
Informacji dotyczących głosowania korespondencyjnego udziela Pani Ewa Drawert – Pełnomocnik ds. wyborów, nr tel. 56 683 75 22 wew. 18.
Z up. Wójta
(-) Ewa Drawert
Sekretarz Gminy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2020-06-29
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-06-29 12:06
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2020-06-29 12:08