UWAGA: w dniach 13.03.2020 r. - 27.03.2020 r. wnioski o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania nie będą przyjmowane. Wniosek można przesłać pocztą i umówić się telefonicznie na sporzadzenie aktu pełnomocnictwa pod nr tel. 56 683 75 22 lub 533 308 742.
Od dnia 30 marca 2020 r. wnioski można składać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Radomin w punkcie podawczym utworzonym przy wejściu do Urzędu Gminy. Sporządzenie aktu pełnomocnictwa po uzgodnieniu w punkcie podawczym.
Informacja o przyjmowaniu wniosków
o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania
w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
zarządzonych na dzień 10 maja 2020 r.
Działając na podstawie art. 56 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. – Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 ze zm.) informuję, że akt pełnomocnictwa do głosowania sporządza się na wniosek wyborcy, wniesiony do wójta gminy, w której wyborca jest wpisany do rejestru wyborców, do dnia 4 maja 2020 r. Wniosek powinien zawierać: nazwisko i imię (imiona), imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL oraz adres zamieszkania zarówno wyborcy, jak i osoby, której ma być udzielone pełnomocnictwo do głosowania, a także wyraźne oznaczenie wyborów, których dotyczy pełnomocnictwo do głosowania. Wzór wniosku oraz zgody na przyjęcie pełnomocnictwa został zamieszczony na stronie www.bip.radomin.pl oraz jest do pobrania w Urzędzie Gminy Radomin w pokoju nr 9 lub nr 12.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Radomin, dnia 26 lutego 2020 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2020-02-26
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2020-02-26 13:12
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2020-03-26 10:52
Rejestr zmian
- zmieniono 2020-03-13 11:44 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
- zmieniono 2020-03-26 10:50 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
- zmieniono 2020-03-26 10:52 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy: Wprowadzono nowe informacje dotyczące sposobu składania wniosków w związku z sytuacją epidemiologiczną