Informacja
o miejscu, czasie i terminie przyjmowania zgłoszeń kandydatów
na członków obwodowych komisji wyborczych
Uprzejmie informuję, iż zgodnie z art. 182 § 5 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. z 2019 r. poz. 684 ze zm.), w dniu 13 września 2019 r. (piątek) upływa termin zgłaszania kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 13 października 2019 r.
Zgłoszenia przyjmowane są w Urzędzie Gminy Radomin, pokój Nr 9, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy, tj. 7:30 – 15:30.
Podmiotami uprawnionymi do zgłaszania kandydatów są pełnomocnicy komitetów wyborczych, które złożyły Państwowej Komisji Wyborczej zawiadomienie o utworzeniu komitetu wyborczego w związku z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej lub osoby przez nich upoważnione. Jednocześnie informuję, że pełnomocnik wyborczy lub upoważniona przez niego osoba może zgłosić więcej niż jednego kandydata do każdej obwodowej komisji wyborczej ze wskazaniem ich kolejności.
Ponadto wyborcy mogą samodzielnie zgłaszać swoje kandydatury (w celu ewentualnego uzupełnienia składu komisji).
Wzór zgłoszeń dla pełnomocnika komitetu wyborczego i wyborcy został umieszczony na stronie www.bip.radomin.pl w zakładce „Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP 13.10.2019 r.”.
Wójt Gminy Radomin
(-) Piotr Wolski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2019-08-26
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2019-08-26 08:35
- zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminyostatnia modyfikacja: 2019-08-26 08:35
Rejestr zmian
- zmieniono 2019-08-26 08:35 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy