Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. oświaty
Nazwa i adres Urzędu Gminy Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin
Określenie stanowiska urzędniczego stanowisko ds. oświaty
1.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
2) wykształcenie – wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane wykształcenie na kierunku finanse i rachunkowość;
3) staż pracy – trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku;
4) predyspozycje – odporność psychiczna, przejawianie własnej inicjatywy, samodzielność, zdolności organizacyjne, wysoki stopień komunikatywności, umiejętność rozwiązywania problemów;
5) inne wymagania – kandydat jest osobą, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6) wymagania dotyczące znajomości przepisów prawa - znajomość przepisów: ustawy z dnia o samorządzie gminnym, ustawy o systemie informacji oświatowej, ustawy - Prawo oświatowe, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości.
2.WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość obsługi programu finansowo-księgowego, SIO, SHRIMP;
2) dyspozycyjność, samodzielność, dobra organizacja pracy w sposób zapewniający terminową realizację zadań.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) Pomoc przy analizie i ocenie arkuszy organizacyjnych jednostek oświatowych;
2) Prowadzenie bazy danych oświatowych zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (Dz. U. z 2024 poz. 152, 858):
a) dotyczącej liczby pracowników niebędących pracownikami pedagogicznymi zatrudnionych w szkołach i jednostkach obsługi oraz o łącznej wysokości ich wynagrodzeń i wymiaru zatrudnienia według rodzaju zajmowanych stanowisk z wyłączeniem danych osobowych;
b) danych dotyczących spełniania obowiązku nauki,
c) bazy danych oświatowych obejmujące zbiory danych z baz danych oświatowych: szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Radomin oraz zbiory danych z baz danych jednostek obsługi;
3) Kontrolowanie spełniania obowiązku szkolnego i obowiązku nauki;
4) Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników oraz przygotowywanie w tym zakresie decyzji administracyjnych;
5) Sporządzanie sprawozdań w programie SHRIMP, składanie zapotrzebowania na środki finansowe z Funduszy Pracy oraz rozliczanie tych środków;
6) Rozliczanie środków przeznaczonych na pomoc zdrowotną dla nauczycieli;
7) Prowadzenie obsługi finansowo-księgowej projektów współfinansowanych ze środków unijnych;
8) Prowadzenie dokumentacji w zakresie ewidencji składników majątkowych stanowiących mienie szkół i uzgadnianie na tej podstawie stanów wynikających z przeprowadzonych spisów inwentaryzacyjnych;
9) Sporządzanie projektów zbiorczych planów i analiz ekonomicznych oraz budżetu i informacji w zakresie zadań oświatowych;
10) Sporządzanie wykazu potrąceń do list płac;
11) Obsługa funduszu świadczeń socjalnych obsługiwanych jednostek zgodnie z opracowanymi regulaminami;
12) Prowadzenie ewidencji księgowej i rozliczeniowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
13) Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
14) Prowadzenie ewidencji księgowej wkładów i udzielonych pożyczek oraz dokonywanych spłat w ramach Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej dla pracowników oświaty Gminy Radomin;
15) Sporządzanie przelewów udzielonych pożyczek;
16) Kontrola przestrzegania ustawy o zamówieniach publicznych przez placówki oświatowe przy zakupie: artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych, opału do szkół, paliwa do autobusu szkolnego oraz innych;
17) Księgowanie dowodów księgowych w systemie komputerowym zadekretowanych przez głównego księgowego;
18) Wprowadzanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej, zatwierdzanie ich do wypłaty i przesyłanie na konta odbiorców;
19) Prowadzenie spraw dowozu uczniów niepełnosprawnych do szkół;
20) Kontrola rozliczania paliwa zużytego przez autobus szkolny;
21) Kontrola rozliczania produktów żywnościowych w stołówkach szkolnych;
22) Rozliczanie należności i zobowiązań publiczno – prawnych;
23) Prowadzenie dziennika korespondencyjnego;
24) Archiwizacja dokumentów wytworzonych w Referacie Oświaty oraz dokumentów otrzymanych z obsługiwanych jednostek oraz innych instytucji;
25) Inne prace wynikające z potrzeb Referatu Oświaty zlecone przez przełożonych.
4. WARUNKI PRACY.
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
3) praca w siedzibie Urzędu Gminy;
4) pakiet socjalny.
5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu październiku 2024 r. w Urzędzie Gminy Radomin wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
6.WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys i list motywacyjny,
2) dokumenty poświadczające wykształcenie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
4) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) inne posiadane dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w zamkniętych kopertach w Urzędzie Gminy Radomin, pokój Nr 8 – Sekretariat z dopiskiem oferta pracy nr 2/2024 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Radomin, 87-404 Radomin 1a (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy). Termin składania ofert mija w dniu 25 listopada 2024 r. (poniedziałek).
Złożonych ofert nie odsyłamy. Można je odebrać w ciągu miesiąca od opublikowania informacji o wynikach naboru. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć podpisaną klauzulę informacyjną i zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stanowiącą załącznik do ogłoszenia o naborze.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Radomin, dnia 13 listopada 2024 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2024-11-13
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2024-11-13 14:57
klauzula informacyjna do ogłoszenia nr 2.2024
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2024-11-13
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2024-11-13 14:59
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2024-11-13
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2024-11-13 14:58
Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i USC
Nazwa i adres Urzędu Gminy Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin
Określenie stanowiska urzędniczego stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych i Urzędu Stanu Cywilnego
1.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
2) wykształcenie – wykształcenie wyższe;
3) staż pracy – sześcioletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 6 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku;
4) predyspozycje – odporność psychiczna, przejawianie własnej inicjatywy, samodzielność, zdolności organizacyjne, wysoki stopień komunikatywności, umiejętność rozwiązywania problemów;
5) inne wymagania – kandydat jest osobą, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią;
6) wymagania dotyczące znajomości przepisów prawa - znajomość przepisów: Prawa o aktach stanu cywilnego, ustawy o zmianie imion i nazwisk, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej.
2.WYMAGANIA DODATKOWE:
1) znajomość obsługi programu Systemu Rejestrów Państwowych, w tym rejestru: PESEL - Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności, RSC - Rejestr Stanu Cywilnego, RDO - Rejestr Dowodów Osobistych, Rejestr zastrzegania numerów PESEL, Rejestr obywateli Ukrainy, o którym mowa w art. 6 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa oraz Centralnego Rejestru Wyborców;
2) dyspozycyjność, samodzielność, dobra organizacja pracy w sposób zapewniający terminową realizację zadań.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) Sporządzanie aktów stanu cywilnego (urodzenia, małżeństwa i zgony). Tryb zwykły i szczególny;
2) Wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu rejestracji stanu cywilnego;
3) Czynności materialno-techniczne z zakresu rejestracji stanu cywilnego nie skutkujące sporządzeniem aktu stanu cywilnego;
4) Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego (skróconych, zupełnych, na drukach wielojęzycznych);
5) Wydawanie zaświadczeń, zezwoleń oraz przyjmowanie oświadczeń;
6) Sporządzanie wzmianek dodatkowych w aktach stanu cywilnego;
7) Zamieszczanie przypisków przy aktach stanu cywilnego;
8) Migracja aktów do Rejestru Stanu Cywilnego;
9) Wydawanie decyzji w sprawie imion i nazwisk;
10) Zameldowania, wymeldowania, zgłoszenie wyjazdu na pobyt: czasowy, stały. Zgłoszenia powrotu z pobytu czasowego, zameldowania, wymeldowania, zgłoszenia wyjazdu na pobyt: czasowy, stały;
11) Usuwanie niezgodności;
12) Decyzje w sprawach meldunkowych;
13) Nadanie numeru PESEL i zmiana numeru PESEL;
14) Zastrzeganie oraz cofanie zastrzeżenia numeru PESEL;
15) Udostępnianie danych z rejestru PESEL (dane z gmin/z MSWiA), rejestru mieszkańców (RM) oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców (RZC) oraz udostępnianie danych z Rejestru Dowodów oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi;
16) Wydawanie zaświadczeń zawierających wykaz danych osoby, której wniosek dotyczy, z ewidencji ludności oraz RDO;
17) Wydawanie decyzji o odmowie udostępniania danych osobowych oraz wydawanie decyzji o odmowie udostępnienia danych osobowych z RDO;
18) Wydawanie dowodów osobistych w urzędzie;
19) Wydawanie dowodów osobistych poza urzędem;
20) Przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego;
21) Decyzje w sprawach dowodów osobistych;
22) Unieważnianie dowodu osobistego w Rejestrze Dowodów Osobistych (RDO);
23) Prowadzenie aktualizacji centralnego rejestru wyborców w zakresie powierzonym przez właściwy organ oraz sporządzanie spisów wyborców i ich aktualizacja;
24) Wykonywanie czynności kancelaryjnych przypisanych na stanowisku pracy celem zapewnienia jednolitego sporządzania, tworzenia, ewidencji i przechowywania dokumentów oraz ochrony przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą;
25) Przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami postępowania z materiałami archiwalnymi oraz dokumentacją niearchiwalną.
4. WARUNKI PRACY.
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
3) praca w siedzibie Urzędu Gminy;
4) pakiet socjalny.
5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu październiku 2024 r. w Urzędzie Gminy Radomin wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
6.WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys i list motywacyjny,
2) dokumenty poświadczające wykształcenie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
4) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) inne posiadane dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w zamkniętych kopertach w Urzędzie Gminy Radomin, pokój Nr 8 – Sekretariat z dopiskiem oferta pracy nr 1/2024 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Radomin, 87-404 Radomin 1a (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy). Termin składania ofert mija w dniu 25 listopada 2024 r. (poniedziałek).
Złożonych ofert nie odsyłamy. Można je odebrać w ciągu miesiąca od opublikowania informacji o wynikach naboru. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć podpisaną klauzulę informacyjną i zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stanowiącą załącznik do ogłoszenia o naborze.
Wójt Gminy
(-) Piotr Wolski
Radomin, dnia 13 listopada 2024 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2024-11-13
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2024-11-13 14:49
klauzula informacyjna do ogłoszenia nr 1.2024
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2024-11-13
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2024-11-13 14:47
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata wytworzenia: 2024-11-13
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2024-11-13 14:47