Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W RADOMINIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radomin.pl

Treść strony

Ogłoszenie o naborze na stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej oraz stanowisko ds. archiwum zakładowego

OGŁOSZENIE O NABORZE

Nazwa i adres Urzędu Gminy Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin

Określenie stanowiska urzędniczego stanowisko ds. zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej ( ¾ etatu), stanowisko ds. archiwum zakładowego ( ¼ etatu)

1.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

1)      obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

2)      wykształcenie – wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane wykształcenie na kierunku administracja, ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia;

3)      staż pracy – trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku;

4)      predyspozycje – odporność psychiczna, przejawianie własnej inicjatywy, samodzielność, zdolności organizacyjne, wysoki stopień komunikatywności, umiejętność rozwiązywania problemów;

5)      inne wymagania - prawo jazdy kategorii B i dysponowanie samochodem osobowym;

6)      inne wymagania – kandydat jest osobą, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2.WYMAGANIA DODATKOWE:

1)        dyspozycyjność.

3.1. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I OBRONY CYWILNEJ - ¾  etatu:

1)      Prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, tj.:

a)      opracowywanie i wdrażanie w życie planu obrony cywilnej,

b)      koordynowanie przedsięwzięć planistycznych i organizacyjnych z zakresu ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze gminy,

c)      koordynowanie planowania i zapewnienia ochrony oraz ewakuacji zabytków  i dóbr kultury na wypadek zagrożenia zniszczeniem,

d)      współpraca z odpowiednimi urzędami i instytucjami w zakresie planowania i organizowania przygotowań obronnych i obrony cywilnej,

e)      planowanie i koordynowanie zaopatrywania jednostek organizacyjnych gminy i formacji OC w niezbędny sprzęt, a także zapewnianie odpowiednich warunków przechowywania, konserwacji, eksploatacji, remontu i wymiany tego sprzętu;

2)      Prowadzenie spraw w zakresie spraw obronnych, tj.:

a)      opracowywanie i wdrażanie w życie planu operacyjnego funkcjonowania gminy,

b)      planowanie i koordynowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniem stanowiska kierowania Wójta Gminy zapewniającego realizację zadań obronnych w wyższych stanach gotowości obronnej państwa,

c)      prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem żołnierzy rezerwy od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w czasie ogłoszenia mobilizacji i wojny,

d)      realizowanie przedsięwzięć związanych ze świadczeniami na rzecz obrony, obrony cywilnej i akcji kurierskiej w zakresie potrzeb obronnych państwa oraz wynikających z zadań realizowanych przez Wójta Gminy,

e)      prowadzenie spraw wojskowych wynikających z przepisów o powszechnym obowiązku obrony;

3)      Prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego, tj.:

a)      powołanie Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego jako organu pomocniczego Wójta do wykonywania zadań zarządzania kryzysowego oraz określenie jego kompetencji i zasad procesowania,

b)      opracowywanie i wdrażanie w życie planu zarządzania kryzysowego,

c)      organizowanie i prowadzenie szkoleń, ćwiczeń, treningów z zakresu zarządzania kryzysowego,

d)      kierowanie monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie Gminy;

4)      Prowadzenie spraw związanych z ochroną zdrowia;

5)      Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie ochrony konserwatorskiej, prowadzenie ewidencji zabytków;

6)      Przygotowywanie i rozliczanie dotacji na finansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków na terenie gminy Radomin;

7)      Nadzorowanie i organizowanie opieki nad cmentarzami i grobami wojennymi;

8)      Wykonywanie czynności kancelaryjnych przypisanych na stanowisku pracy celem zapewnienia jednolitego sporządzania, tworzenia, ewidencji i przechowywania dokumentów oraz ochrony przed ich uszkodzeniem, zniszczeniem lub utratą;

9)      Przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami postępowania  z materiałami archiwalnymi oraz dokumentacją niearchiwalną.

3.2. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU DS. ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO – ¼  etatu:

1)      Przejmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych oraz sprawdzanie ich ze spisem zdawczo-odbiorczym;

2)      Sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do odpowiedniej kategorii      archiwalnej;

3)      Porządkowanie i przechowywanie akt w należytym porządku i właściwe ich   zabezpieczanie;

4)      Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego;

5)      Współpraca z komórkami organizacyjnymi i nadzór w zakresie udzielania wiążących  wyjaśnień i pouczeń w sprawie klasyfikacji akt i przekazywania ich do archiwum       zakładowego;

6)      Udostępnianie zasobów archiwalnych pracownikom Urzędu Gminy;

7)      Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego;

8)      Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego.

4. WARUNKI PRACY.

1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony;

2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę;

3) praca w siedzibie Urzędu Gminy;

4) pakiet socjalny.

5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:

W miesiącu wrześniu 2022 r. w Urzędzie Gminy Radomin wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6%.                

6.WYMAGANE DOKUMENTY:

1)      życiorys i list motywacyjny,

2)      dokumenty poświadczające wykształcenie,

3)      kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy,

4)      oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

5)      inne posiadane dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w zamkniętych kopertach w Urzędzie Gminy Radomin, pokój Nr 8 – Sekretariat z dopiskiem oferta pracy nr 2/2022 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Radomin, 87-404 Radomin 1a (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy). Termin składania ofert mija w dniu 17 października 2022 r. (poniedziałek).

Złożonych ofert nie odsyłamy. Można je odebrać w ciągu miesiąca od opublikowania informacji o wynikach naboru. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Do dokumentów aplikacyjnych  należy dołączyć podpisaną klauzulę informacyjną i zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stanowiącą załącznik do ogłoszenia o naborze.

                                                                                                                                                                                         Wójt Gminy

    (-) Piotr Wolski         

Radomin, dnia 7 października 2022 r.

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
    data wytworzenia: 2022-10-07
  • opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
    data publikacji: 2022-10-07 10:36
  • zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
    ostatnia modyfikacja: 2022-10-07 10:32

Rejestr zmian

  • zmieniono 2022-10-07 10:32 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 57680
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2023-04-19 13:35:54