Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W RADOMINIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radomin.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

tryb podstawowy bez negocjacji

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
„Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z budową studni głębinowej w miejscowości Radomin” - etap I
data opublikowania zdarzenia: 2022-12-28 11:52
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2022-12-28
Data końca składania ofert: czwartek 2023-01-12 godz. 12:00

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2022-12-28 11:37
Załączniki:
Informacja o kwocie na sfinansowanie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2023-01-11 11:37
Typ zdarzenia: informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2023-01-11 11:37
Załączniki:
Informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2023-01-12 15:20
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2023-01-12 15:19
Załączniki:
  • Informacja z otwarcia ofert296.8kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
      data dodania: 2023-01-12 15:19
Informacja o wyborze i odrzuceniu ofert
data opublikowania zdarzenia: 2023-01-20 10:40
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2023-01-20 10:35
  • zmodyfikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    ostatnia modyfikacja: 2023-01-20 10:40
Załączniki:
  • Informacja o wyborze i odrzuceniu ofert316.04kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
      data dodania: 2023-01-20 10:36
Udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2023-02-06 11:54
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:

W dniu 06.02.2023 roku została podpisana umowa z Fiszer Sp. z o.o., ul. gen. Sikorskiego 60A, 87-300 Brodnica na kwotę 295 337,98 zł brutto. 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Patrycja Szwaracka Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2023-02-06 11:54
[drukuj]