Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W RADOMINIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radomin.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

zapytanie o cenę

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru
data opublikowania zdarzenia: 2020-09-28 11:15
Typ zdarzenia: ogłoszenie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2020-09-28 11:16
Załączniki:
  • zapytanie846.3kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
      data dodania: 2020-09-28 11:17
  • załącznik nr 130.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
      data dodania: 2020-09-28 11:17
  • załącznik nr 256kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
      data dodania: 2020-09-28 11:17
informacja z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2020-10-02 12:38
Typ zdarzenia: informacja

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2020-10-02 12:37
Załączniki:
  • informacja z otwarcia ofert268.42kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
      data dodania: 2020-10-02 12:37
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2020-10-05 11:37
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2020-10-05 11:37
Załączniki:
  • ogłoszenie o wyborze oferty774.09kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
      data dodania: 2020-10-05 11:37
Udzielenie zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2020-10-15 09:18
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Szczegółowa informacja:

W dniu 8 października 2020 roku  w Radominie zawarto umowę z SK Krzysztof Szymański, ul. Konstytucji 3 Maja 11/15, 87-100 Toruń na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pn. „Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z budową garażu w miejscowości Płonne - etap I budowa garażu”.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    data dodania: 2020-10-15 09:16
  • zmodyfikował: Emilia Prądzyńska Referent ds. ochrony środowiska i zamówień publicznych
    ostatnia modyfikacja: 2020-10-15 09:18
[drukuj]