Biuletyn Informacji Publicznej
URZĘDU GMINY W RADOMINIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radomin.pl

Treść strony

Informacja o składaniu

zgłoszeń zamiaru głosowania korespondencyjnego

w ponownym głosowaniu

w Urzędzie Gminy Radomin

 

Wyborcy ujęci w spisie wyborców w Gminie Radomin mogą składać zgłoszenia zamiaru głosowania korespondencyjnego w ponownym głosowaniu w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 12 lipca 2020 r., w Urzędzie Gminy Radomin ustnie, pisemnie lub w formie elektronicznej za pośrednictwem usługi udostępnionej na platformie  e-PUAP. 

Zgłoszenia należy składać w biurze ewidencji ludności Urzędu Gminy Radomin – pokój nr 12, za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin.

Termin składania zgłoszeń mija w dniu 30 czerwca 2020 r.

Zgłoszenia zamiaru głosowania korespondencyjnego dokonane w pierwszym głosowaniu zachowują swoją aktualność również w ponownym głosowaniu.

Informacji dotyczących głosowania korespondencyjnego udziela Pani Ewa Drawert – Pełnomocnik ds. wyborów, nr tel. 56 683 75 22 wew. 18.

 

                                                                                                             Z up. Wójta

                                                                                                          (-) Ewa Drawert

Sekretarz Gminy

 

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
    data wytworzenia: 2020-06-29
  • opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
    data publikacji: 2020-06-29 12:06
  • zmodyfikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
    ostatnia modyfikacja: 2020-06-29 12:08

Rejestr zmian

  • zmieniono 2020-06-29 12:07 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy
  • zmieniono 2020-06-29 12:08 przez Ewa Drawert, Sekretarz Gminy

« wstecz

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3107
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2020-06-30 10:31