Odnośniki
Przejdź do: www.radomin.pl
Treść strony
Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej
w Radominie
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMINIE
Informacja dotyczy oferty Nr 1/2023 z dnia 30 czerwca 2023 r.
Nazwa stanowiska pracy główny księgowy.
W wyniku zakończonej procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko pracy zatrudniona zostanie Pani Lidia Gesek, zam. Jakubkowo.
Uzasadnienie dokonania wyboru: Pani Lidia Gesek posiada wykształcenie wyższe na kierunku finanse i rachunkowość oraz dziewięcioletni staż pracy. Posiada odpowiednią wiedzę i umiejętności do pracy na stanowisku głównego księgowego.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
(-) Ilona Wiśniewska
Radomin, dnia 21 lipca 2023 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ilona Wiśniewska - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radominiedata wytworzenia: 2023-07-21
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2023-07-21 15:03
OGŁOSZENIE O NABORZE
Nazwa i adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radominie, Radomin 1a, 87-404 Radomin
Określenie stanowiska urzędniczego główny księgowy
1.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
2) inne wymagania – kandydat jest osobą, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Kandydat powinien spełniać dodatkowo jeden z poniższych warunków:
1) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
2) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
3) jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
4) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
2. WYMAGANIA DODATKOWE:
1) preferowany kierunek studiów – rachunkowość, ekonomia;
2) minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego;
3) biegła znajomość prowadzenia rachunkowości;
4) umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych;
5) znajomość przepisów prawa związana z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania jednostki samorządu terytorialnego tj.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy- prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisy wykonawcze do tych ustaw, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy społecznej oraz innych ustaw związanych z realizacją zadań przez ośrodek;
6) dyspozycyjność;
7) bezkonfliktowość i samodzielność w działaniu, zaangażowanie organizacyjne, odpowiedzialność;
8) umiejętność pracy pod presją czasu.
3. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
1) Prowadzenie rachunkowości ośrodka i spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami;
2) Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;
3) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
4) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
5) Przygotowanie projektu budżetu przy współpracy z kierownikiem ośrodka;
6) Przygotowywanie obowiązujących sprawozdań dla Skarbnika Gminy oraz instytucji zewnętrznych, które tego wymagają: Urząd Wojewódzki (WPS), Urząd Marszałkowski (ROPS), GUS, ZUS, MRiPS, itp. a także dokonywanie niezbędnych zmian w planie i czuwanie nad nieprzekroczeniem wydatków w paragrafach oraz zapewnienie wypłacalności wobec kontrahentów;
7) Występowanie do organów prowadzących z zapotrzebowaniem na środki finansowe oraz przygotowywanie do uchwał zmian w budżecie;
8) Opracowanie projektów zarządzeń kierownika dotyczących spraw finansowych, tj. zakładowego planu kont, inwentaryzacji, kontroli obiegu dokumentów księgowych i innych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie finansów oraz przedkładanie do zatwierdzenia kierownikowi ośrodka;
9) Przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo-księgowych;
10) Prowadzenie ksiąg inwentaryzacyjnych oraz poprawne i terminowe rozliczanie inwentaryzacji składników majątku;
11) Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych ośrodka;
12) Terminowe regulowanie wszystkich zobowiązań ośrodka;
13) Wypłata świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych i innych;
14) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, nadzór nad przeprowadzaniem dyscypliny finansów publicznych w ośrodku oraz dokonywanie bieżącej kontroli finansowej ośrodka;
15) Prowadzenie kontroli wewnętrznej w sprawach finansowo-księgowych ośrodka;
16) Współpraca z bankiem w zakresie obsługi ośrodka;
17) Współpraca w zakresie całokształtu zagadnień ze skarbnikiem gminy;
18) Współpraca z kierownikiem ośrodka przy opracowywaniu corocznego sprawozdania z działalności statutowej;
19) Obsługa i nadzór finansowy nad realizowanymi przez ośrodek projektami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych, w tym z Unii Europejskiej;
20) Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zdań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez kierownika ośrodka należą do kompetencji głównego księgowego.
4. WARUNKI PRACY.
1) praca w pełnym wymiarze czasu pracy;
2) zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
3) praca w siedzibie ośrodka;
4) pakiet socjalny;
5) przewidywany termin zatrudnienia – 01.09.2023 r.
5. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
W miesiącu maju 2023 r. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radominie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych nie osiągnął 6%.
6.WYMAGANE DOKUMENTY:
1) życiorys i list motywacyjny,
2) dokumenty poświadczające wykształcenie,
3) kserokopie dokumentów potwierdzające staż pracy,
4) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) inne posiadane dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w zamkniętych kopertach w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Radominie, z dopiskiem oferta pracy nr 1/2023 lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radominie, Radomin 1A, 87-404 Radomin (decyduje data wpływu do ośrodka). Termin składania ofert mija w dniu 14 lipca 2023 r. (piątek).
Złożonych ofert nie odsyłamy. Można je odebrać w ciągu miesiąca od opublikowania informacji o wynikach naboru. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć podpisaną klauzulę informacyjną i zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stanowiącą załącznik do ogłoszenia o naborze.
Kierownik GOPS
(-) Ilona Wiśniewska
Radomin, dnia 30 czerwca 2023 r.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ilona Wiśniewska - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radominiedata wytworzenia: 2023-06-30
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2023-06-30 15:26
klauzula informacyjna - nabór na stanowisko głównego księgowego GOPS
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ilona Wiśniewska - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radominiedata wytworzenia: 2023-06-30
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2023-06-30 15:27
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Ilona Wiśniewska - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radominiedata wytworzenia: 2023-06-30
- opublikował: Ewa Drawert, Sekretarz Gminydata publikacji: 2023-06-30 15:27